Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B
Author: Zajíček, František
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Diplomová práce "Marketingové aktivity společnosti Hydrodif v oblasti B2B" ana-lyzuje některé otázky marketingové komunikace spojené se vstupem zahraničního subjektu na český trh a s jeho obchodními aktivitami na trhu B2B. Společnost musí znát na základě průzkumů a analýz své šance na trhu a postupy, kterými je nutné se zabývat. Nezbytnou součástí je i analýza marketingových aktivit a jejich ekonomické posouzení z hlediska dosažených hospodářských výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/327
Date: 2006-08-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.08.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2808


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zajíček_2006_dp.pdfBlocked 1.317Mb PDF
zajíček_2006_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
zajíček_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account