Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Bartošová, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:30Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:30Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33152
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracovat projekt marketingové komunikace pro firmu Deoline Group s.r.o. Celá práce je rozdělena na tři části, která se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky komunikačního mixu, metody situační analýzy podniku, institucionální trh a nový výrobek. Analytická část diplomové práce představuje společnost Deoline Group s.r.o., nový výrobek, jednotlivé složky marketingové komunikaci, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení současného stavu marketingových aktivit. Analytická část se stala podkladem pro zpracování projektu komunikačních aktivit. Navržený projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 117 s. (169 227 znaků)
dc.format.extent 5136199
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nový výrobek cs
dc.subject nehořlavé nástěnky cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject new product en
dc.subject fire retardant notice board en
dc.subject situation analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.title Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.
dc.title.alternative Project of Marketing Communication for a New Product of Company Deoline Group s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for the company Deoline Group s.r.o. This thesis is divided into three parts, which consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part describes marketing communication, individual components of the communication mix and methods of situational analysis of the company, institutional market and a new product. The analytical part of the thesis presents the company Deoline Group s.r.o., the new product, the individual components of marketing communications, analysis of internal and external business environment and assess the current state of marketing activities. The analytical part became the basis for creating of the project communication activities. The proposed project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 38745
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2015_dp.pdf 4.898Mb PDF View/Open
bartošová_2015_vp.docx 28.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open
bartošová_2015_op.docx 22.45Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account