Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.

Show full item record

No preview available
Title: Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.
Author: Vašáková, Eva
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy, na psychiku dětí. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 1. stupně základní školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí v období mladšího školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, je marketing a marketingový výzkum prováděný s dětmi, popis televizní reklamy a psychologie reklamy. Cílem analytické části je zjištění, zda má reklama vliv na psychiku a vnímání děti mladšího školního věku. Pro výzkum byla využita metoda sběru dat z odborné literatury a dřívějších průzkumů, zaměřených na toto téma a výzkumné sondy. Ze získaných informací je v projektové části vytvořen tzv. "manuál" pro marketingové agentury sloužící jako návod k vytvoření reklamy pro děti 1. stupně základní školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3319
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4920


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašáková_2007_dp.pdfBlocked 3.352Mb PDF View/Open
vašáková_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
vašáková_2007_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account