Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.
Autor: Vašáková, Eva
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy, na psychiku dětí. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 1. stupně základní školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí v období mladšího školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, je marketing a marketingový výzkum prováděný s dětmi, popis televizní reklamy a psychologie reklamy. Cílem analytické části je zjištění, zda má reklama vliv na psychiku a vnímání děti mladšího školního věku. Pro výzkum byla využita metoda sběru dat z odborné literatury a dřívějších průzkumů, zaměřených na toto téma a výzkumné sondy. Ze získaných informací je v projektové části vytvořen tzv. "manuál" pro marketingové agentury sloužící jako návod k vytvoření reklamy pro děti 1. stupně základní školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3319
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4920


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašáková_2007_dp.pdfZablokované 3.352Mb PDF Zobrazit/otevřít
vašáková_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vašáková_2007_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet