Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kenšová, Alžběta
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:22Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:22Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33376
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci a hlavních nástrojích marketingového komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny základní pojmy v oblasti konkurence a konkurenčního postavení na trhu. Praktická část je věnována představení společnosti a je provedena PESTE analýza, Porterova konkurenční analýza a GE matice včetně rozboru aktuální úrovně komunikačních aktivit. Na závěr je provedena souhrnná SWOT analýza jako východisko pro následující projekt. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení společnosti Medar s.r.o. na českém trhu. Celý projekt je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
dc.format 113 s. (190 469 znaků)
dc.format.extent 8832546
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject konkurenční postavení cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Competitive Position en
dc.subject GE Matrix en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Advertising en
dc.title Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu
dc.title.alternative Project of Marketing Communication with the Purpose of Improving the Competitive Position of the Medar s.r.o. Company on the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šmiraus, Michal
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated The main aim of this thesis is project of marketing communication for company Medar s.r.o. focusing on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and the main tools of the marketing communication mix. Furthermore, the basic concepts of competition and competitive position in the market are defined. The practical part is devoted to the presentation of the company. PEST analysis, Porter's competitive analysis and GE matrix are performed including an analysis of the current level of communication activities. In conclusion is performed a summary SWOT analysis as the basis for the next project. In the practical part is designed the project of marketing communication in order to improve the competitive position of Medar s.r.o. on the Czech market. The entire project is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39054
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kenšová_2015_dp.pdf 8.423Mb PDF View/Open
kenšová_2015_vp.docx 29.05Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kenšová_2015_op.pdf 898.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account