Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o.
Author: Štefka, Ondřej
Advisor: Denk, Ladislav
Abstract: V České republice se rozvíjí elektronický obchod s potravinami na úrovni B2C. Tato práce hodnotí pozici potravinového eshopu firmy Váhala a spol. na českém trhu. Na základě primárních a sekundárních dat jsou určeny nejvhodnější strategie pro zvýšení povědomí a růstu tržeb eshopu. Nejlépe hodnocené strategie jsou podrobně zpracovány a připraveny k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33431
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 39126


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štefka_2015_dp.pdf 3.339Mb PDF View/Open
štefka_2015_vp.pdf 812.0Kb PDF View/Open
štefka_2015_op.docx 27.79Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account