Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ
Author: Výchopňová, Lenka
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XYZ. Důvodem zvolení tohoto tématu, byla nedostačující úroveň marketingových aktivit a potřeba vytvoření nové marketingové koncepce na rok 2015. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky a využít možné výhody a příležitosti, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě a dosažení firemních cílů. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je stručně charakterizována marketingová komunikace, její členění a nástroje, které jsou teoretickým východiskem pro plán marketingové komunikace. Analytická část se zabývá vnějším a vnitřním prostředím firmy a také shrnuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Na základě získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33435
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 39131


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
výchopňová_2015_dp.pdf 2.142Mb PDF View/Open
výchopňová_2015_vp.docx 28.26Kb Microsoft Word 2007 View/Open
výchopňová_2015_op.docx 27.71Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account