Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Hradilová, Irena
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:31Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:31Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33436
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným stavem internetového marketingu v konkrétním tržním subjektu a předkládá inovační projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti internetového marketingu a utříděny nové trendy v tomto oboru. V praktické části je charakterizována společnost Dynamic English a je provedena řada analýz současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Na základě těchto analýz byl vypracován komplexní projekt eliminující současné problémy a navrhující systematické řešení problematiky internetového marketingu, včetně konkrétních opatření s cílem dosažení vyšší konkurenceschopnosti.
dc.format 100
dc.format.extent 4250062
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject SEO cs
dc.subject platba za proklik cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject marketing ve vyhledávačích cs
dc.subject SEM cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject internet en
dc.subject internet advertisment en
dc.subject internet marketing en
dc.subject web pages en
dc.subject search engine optimizati-on en
dc.subject Pay Per Click en
dc.subject Search Engine Marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Dynamic English
dc.title.alternative Project of Effective Internet Marketing for the Dynamic English Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukašíková, Vladislava
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with current state of Internet marketing of a concrete market participant and presents an innovative project of how to solve imperfections. The theoretical part summarizes Internet marketing findings and elaborates on new trends in this field. The practical part characterizes the Dynamic English company. A series of analyses of current state of marketing communication focusing on Internet marketing has been completed. Based on these analyses a complex project has been carried out. This project eliminates current issues and proposes a systematic solution to Internet marketing inclu-ding concrete measures to achieve higher competitiveness.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39137
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
hradilová_2015_dp.pdf 4.053Mb PDF View/Open
hradilová_2015_vp.docx 29.09Kb Microsoft Word 2007 View/Open
hradilová_2015_op.docx 24.58Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account