Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kotrla, Jaroslav
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:31Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:31Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33437
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je diplomová práce věnována teoretickým pohledům na marketingovou komunikaci a její nástroje, čerpáno je z české i zahraniční literatury. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se za použití situační analýzy zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. K vypracování analytické části byly použity analýzy SWOT, PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Informace získané z analytické části jsou základem pro třetí část práce vypracování projektu na zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 103
dc.format.extent 3025909
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Swot analýza cs
dc.subject Pest analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject B2B en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter´s five forces analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o
dc.title.alternative Project of Marketing Communication for Company XY, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a project for the improvement of existing marketing communication in company XY ltd. The thesis is divided into three parts. In the first part the thesis is devoted to theoretical perspectives on marketing communication and its tools in, it is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is the basic for the creation of analytical and project part. The analytical part of the thesis, by using situational analysis, deals with the analysis of external and internal environment and also discusses the current state of communication activities in the company. SWOT analysis, PEST analysis and Porter´s five forces analysis were used to work out the analytical part. Information obtained from the analytical part is the basis for the third part - the development of a pro-ject to improve marketing communication in the company. Finally the project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39139
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kotrla_2015_dp.pdf 2.885Mb PDF View/Open
kotrla_2015_vp.docx 29.35Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kotrla_2015_op.docx 24.09Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account