Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
Author: Dvořáková, Pavlína
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve zdravotnictví. Teoretická část je zaměřena z velké části na marketing zdravotnictví, a to z pohledu kvality zdravotnických služeb, marketingového řízení, plánování i marketingového mixu. Praktická část analyzuje konkrétní zdravotnické pracoviště estetické chirurgie z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí s výsledným shrnutím ve SWOT analýze. V závěru diplomové práce je prezentován projekt marketingového řízení, který je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33476
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B 39188


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2015_dp.pdf 3.995Mb PDF View/Open
dvořáková_2015_vp.docx 28.66Kb Microsoft Word 2007 View/Open
dvořáková_2015_op.docx 22.86Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account