Projekt rozšíření služeb soukromé kliniky ABC

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření služeb soukromé kliniky ABC

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Hanáková, Kristina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:38Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:38Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33479
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu na rozšíření služeb soukromé kliniky ABC. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje nejen východiska obecného marketingu a služeb, ale zohledňuje specifika marketingu a služeb ve zdravotnictví. Zaměřuje se na vytváření marketingových strategií a plánů, definuje marketingové prostředí včetně jeho analýz jako je PEST analýza, Porterova analýza konkurenčních sil a SWOT analýza. Praktická část charakterizuje činnost kliniky ABC, popisuje a analyzuje její současný stav. Na základě výsledků analýz navrhuje projekt na rozšíření poskytovaných služeb.
dc.format 107
dc.format.extent 2142022
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject služby cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing en
dc.subject services en
dc.subject health care en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.title Projekt rozšíření služeb soukromé kliniky ABC
dc.title.alternative A Service Extension Project for a Private Clinic ABC
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The objective of the diploma thesis is to create a project in order to extend the range of services at a private ABC clinic. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, general marketing and service resources are described, also the specifics of marketing and services in health care are taken into account. It is aimed at producing marketing strategies and plans, whereas the marketing environment is defined, including its analyses, such as the PEST analysis, the Porter analysis and the SWOT analysis. In the practical part, the business at the ABC clinic is characterised, the current situation there is described and analysed. Based on the results of the analyses, a project of extension of the range of services at the ABC clinic is devised.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39191
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2015_dp.pdf 2.042Mb PDF View/Open
hanáková_2015_vp.docx 22.34Kb Microsoft Word 2007 View/Open
hanáková_2015_op.docx 22.97Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account