Analýza spokojenosti návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šocová, Vendula
dc.contributor.author Blažková, Barbora
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:51Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33754
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojeností návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky o marketingu, spokojenosti návštěvníků a marke-tingového výzkumu, jejichž pochopení je důležité pro praktickou aplikaci. V druhé části jsou uvedeny základní informace o organizaci, zpracovaný marketingový mix muzea, SWOT analýza a analýza spokojenosti návštěvníků. Na základě podrobnější analýzy dat získané prostřednictvím dotazníkového šetření, budou navrhnuty řešení na zlepšení spokojenosti návštěvníků. Závěr práce hodnotí dosažené výsledky.
dc.format 95 s. (131 374)
dc.format.extent 3618435
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject služby cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Service en
dc.subject Customer Satisfication en
dc.subject Marketing research en
dc.title Analýza spokojenosti návštěvníků Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
dc.title.alternative Satisfaction Analysis of the Visitors of the Wallachian Open Air Museum in Rožnov pod Radhoštěm
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tučková, Zuzana
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This thesis analyses the satisfaction of the visitors of The Wallachian Open Air Museum. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical part. The first part contains knowledge about marketing, visitors´ satisfaction and the marketing research, which are vital and important to be described prior to their practical application. The second part deals with the basic information about the organisation, the museum´s marketing mix, the SWOT analysis and visitors´ satisfaction. Based on a detailed analysis of data collected by a questionnaire, the solutions for improvement of visitor´s satisfaction are proposed. At the end of this thesis results are evaluated.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39580
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
blažková_2015_dp.pdf 3.450Mb PDF View/Open
blažková_2015_vp.docx 22.65Kb Microsoft Word 2007 View/Open
blažková_2015_op.docx 22.53Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account