Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových příležitostí společnosti Montgas, a.s.
Author: Melicharová, Klára
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové příležitosti společnosti Montgas, a.s.Bakalářská práce má dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je založena na teoretických poznatcích, které byly získány v odborné literatuře. Tyto poznatky jsou zaměřeny na téma marketing, marketingový mix, marketingová situační analýza, SWOT analýza a analýza konkurenčního postavení společnosti. Praktická část byla zaměřena na praktické uplatnění zmiňovaných marketingových analýz ve společnosti Montgas, a.s. Na základě provedených analýz byla navržena doporučení, která by měla vést k vyšší schopnosti společnosti využívat marketingových příležitostí na okolním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33780
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 39624


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
melicharová_2015_dp.pdf 2.441Mb PDF View/Open
melicharová_2015_vp.docx 23.04Kb Microsoft Word 2007 View/Open
melicharová_2015_op.docx 22.37Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account