Analýza franchisingového trhu v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šocová, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Brhelová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:47:50Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:47:50Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33978
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá franchisingem, zejména analýzou franchisingového trhu v České republice. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretický rozbor franchisingu, jehož pochopení je potřebné pro praktickou aplikaci. Druhá část se zabývá analýzou franchsingového trhu České republiky. Na základě podrobnější analýzy dat získané prostřednictvím dotazníkového šetření, autorka navrhne takové koncepty, které by mohly najít uplatnění na tomto trhu, nebo které by se na trhu mohly více rozvíjet. Závěr práce hodnotí dosažené výsledky. |
|
dc.format |
89 s. (118 982 znaků) |
|
dc.format.extent |
3607697 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
franchising
|
cs |
dc.subject |
franchisor
|
cs |
dc.subject |
franchisant
|
cs |
dc.subject |
franchisingový trh
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Franchising
|
en |
dc.subject |
Franchisor
|
en |
dc.subject |
Franchisee
|
en |
dc.subject |
Franchising Market
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza franchisingového trhu v České republice |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Franchising in the Czech Republic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis concerns franchising, especially the analysis of franchising market in the Czech Republic. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical analysis of franchising, understanding of which is necessary for practical appli-cations. The second part deals with analysis of the Czech franchising market. Based on a detailed analysis of data obtained through the questionnaire survey, the author suggests such franchise concepts which could find application on the franchise market or have the potential to develop within this market. The conclusion of the thesis evaluates the achieved results. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39911
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account