Analýza franchisingového trhu v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza franchisingového trhu v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šocová, Vendula
dc.contributor.author Brhelová, Martina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:47:50Z
dc.date.available 2015-07-24T12:47:50Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33978
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá franchisingem, zejména analýzou franchisingového trhu v České republice. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretický rozbor franchisingu, jehož pochopení je potřebné pro praktickou aplikaci. Druhá část se zabývá analýzou franchsingového trhu České republiky. Na základě podrobnější analýzy dat získané prostřednictvím dotazníkového šetření, autorka navrhne takové koncepty, které by mohly najít uplatnění na tomto trhu, nebo které by se na trhu mohly více rozvíjet. Závěr práce hodnotí dosažené výsledky.
dc.format 89 s. (118 982 znaků)
dc.format.extent 3607697
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject franchising cs
dc.subject franchisor cs
dc.subject franchisant cs
dc.subject franchisingový trh cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Franchising en
dc.subject Franchisor en
dc.subject Franchisee en
dc.subject Franchising Market en
dc.subject Analysis en
dc.title Analýza franchisingového trhu v České republice
dc.title.alternative Analysis of Franchising in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concerns franchising, especially the analysis of franchising market in the Czech Republic. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical analysis of franchising, understanding of which is necessary for practical appli-cations. The second part deals with analysis of the Czech franchising market. Based on a detailed analysis of data obtained through the questionnaire survey, the author suggests such franchise concepts which could find application on the franchise market or have the potential to develop within this market. The conclusion of the thesis evaluates the achieved results.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39911
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
brhelová_2015_dp.pdf 3.440Mb PDF View/Open
brhelová_2015_vp.docx 22.55Kb Microsoft Word 2007 View/Open
brhelová_2015_op.pdf 469.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account