Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza merchandisingových aktivit firmy Opavia - LU, a.s.
Author: Migotová, Miroslava
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Cílem této bakalářské práce je osvětlit, co je podstatou merchandisingu a z jakých činností se skládá. První, teoretická část je zaměřena na marketingový komunikační mix, především pak podporou prodeje a hlavní složky merchandisingu, tzv. D.P.S.M (distribution, pricing, shelving, merchandising). Obsahem praktické části je představení společnosti Opavia - LU a jejích merchandisingových aktivit. Cílem je na základě analýzy současných merchandi-singových aktivit najít cestu ke zlepšení stávající úrovně servisu a vytvořit nová pravidla merchandisingového servisu, které bude muset merchandiser společnosti Opavia - LU do-držovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3414
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.06.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 5711


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
migotová_2007_bp.pdfBlocked 7.138Mb PDF View/Open
migotová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
migotová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account