Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Author: Gavendová, Michaela
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce představuje stručný úvod do problematiky komunikačních nástrojů Public Relations a jejich vlivu na image firem v IT prostředí a vychází převážně z pramenů zapůjčené literatury a běžně dostupných zdrojů na internetu. V teoretické části popisuje a definuje pojem Public Relations navazující na jeho komunikační nástroje, které definuje a řeší jejich vliv na image firmy. Dále se v této práci můžete dozvědět o historii a vývoji PR, jeho rozdělení, interním a externím PR nebo také o pojmu image. Cílem praktické části bakalářské práce je analýza komunikačních nástrojů pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo ve dvou konkurenčních firmách zabývajících se telekomunikacemi. Tento dotazník bude přiložen jako příloha bakalářské práce. V praktické části se bude nacházet i benchmarking neboli porovnání zvolených konkurenčních firem na základě jejich webových stránek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34173
Date: 2015-02-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: C 40245


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gavendová_2015_dp.zip 3.165Mb Unknown View/Open
gavendová_2015_vp.pdf 177.3Kb PDF View/Open
gavendová_2015_op.pdf 184.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account