Komunikační strategie obce Hoděšovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie obce Hoděšovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Adami, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:37:07Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:01Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/342
dc.description.abstract Na území obce Hoděšovice došlo k suburbanizační výstavbě, díky které vzrostl počet jejích obyvatel na dvojnásobek. Noví obyvatelé jsou na rozdíl od původních občanů nositeli městské kultury, a tak nyní vedle sebe žijí v obci, trpící nedostatkem komunikace, dvě zcela odlišné skupiny. Na základě výzkumu je třeba zpracovat komunikační strategii obce založenou na strategii rozvoje a podloženou vyváženým marketingovým mixem. Úkolem obecního úřadu je podporovat občany v aktivním přístupu k rozvoji obce a motivovat je k participaci v občanské společnosti. Podmínkou tohoto přístupu je integrace nových obyvatel do života obce, podpora vzájemného soužití a rozvoj předností, které z přílivu nových obyvatel plynou. Závěry dvou výzkumných šetření poukázaly na konkrétní potřeby jednotlivých segmentů občanů obce. Na základě těchto závěrů byly formulovány zásadní kroky strategického rozvoje a komunikační strategie zaměřené na integraci. cs
dc.format 93 s., 31 s. příloh cs
dc.format.extent 7647747 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2008
dc.subject integrace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový mix obce cs
dc.subject občanské sdružení cs
dc.subject občanská společnost cs
dc.subject suburbanizace cs
dc.subject obecní úřad cs
dc.subject integration en
dc.subject communication strategy en
dc.subject municipal marketing mix en
dc.subject civil association en
dc.subject civil sociaty en
dc.subject suburbanization en
dc.subject local authority en
dc.title Komunikační strategie obce Hoděšovice cs
dc.title.alternative Communication strategy of Hoděšovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.description.abstract-translated Suburbanizational construction in the location of Hoděšovice doubled the amount of its inhabitants. Newcomers, unlike the original inhabitants, are bearers of a city culture, therefore there are two quite different groups living in the village, which suffers from lack of cummunication. It is necessary to create a communication strategy, which would reflect results of research and which would be based on a development strategy and a marketing strategy. The task of the local authority is to support active approach of inhabitants to a development of their village and to motivate them in a participation in a civil society. This approach depends on an integration of new inhabitants into life of the village, support of their co-existence and development of advantages, which come from the influx of new inhabitants. Results of two researches pointed to concrete needs of the individual segments of inhabitants. Based on the research results, the main tasks of strategic development and communication strategy focused on integration were formulated. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2747
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
adami_2006_dp.pdf 7.293Mb PDF View/Open
adami_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
adami_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account