Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Bukovjanová, Martina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:07Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:07Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34304
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je zkoumání vlivu apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let se zaměřením na segment nealkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá definováním a dělením reklamy, historií a současnými trendy v oblasti televizní reklamy v ČR, psychologií reklamy i apely, které jsou v reklamě používány. Pozornost je také dána kapitolám věnujícím se mládeži v etickém kodexu reklamy a v zákoně o reklamě. Samostatná kapitola definuje vybranou věkovou skupinu, její potřeby a chování. V praktické části jsou zaznamenány výsledky polostrukturovaných rozhovorů, ve kterých bylo zjišťováno, jak často sleduje mládež televizi, zda sleduje televizní reklamy, jakou reklamu na nealkoholický nápoj si vybaví a zda se jí líbila či nikoliv. V této části práce jsou také zaznamenány vztahy k televizní reklamě na nealkoholické nápoje, které byly zjišťovány pomocí otázek pokládaných po přehrání konkrétních ukázek.
dc.format 74 s., přílohy - 14 s.
dc.format.extent 2994150
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject apely cs
dc.subject mládež cs
dc.subject nealkoholické nápoje cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject television advertising en
dc.subject appeals en
dc.subject the youth en
dc.subject non-alcoholic beverages en
dc.subject psychology of advertising en
dc.title Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let
dc.title.alternative The Influence of Appeals in Television Advertisement on the Young at the Age of 15-20
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to investigate the influence of appeals in television advertisement on the young at the age of 15-20, focusing on the segment of non-alcoholic beverages. The theoretical part deals with the definition and division of advertisement, history and current trends in the field of television advertisement in Czech Republic. It also focuses on the psychology of advertising and appeals, which are used in advertisement. Attention is also paid to chapters about the youth and the ethical code of advertising and advertisement law. A separate chapter defines a selected age group, its needs and behaviour. In the practical part there are results of half-structured interviews, in which the frequency of the youth watching television was investigated, as well as whether they watch television commercials, what adverts of non-alcoholic beverages they recall and also if they liked them or not. In this part of the thesis attitudes to television advertising of non-alcoholic beverages, which were investigated by questions asked after playing specific examples, are also recorded.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40454
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-29


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bukovjanová_2015_dp.pdf 2.855Mb PDF Zobrazit/otevřít
bukovjanová_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bukovjanová_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet