Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Author: Konečná, Klára
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají tématu práce, tj. sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Tato část práce zahrnuje definici obecného pojmu reklama, dále bližší specifikaci pojmu sociální reklama. Následuje kapitola o subjektech, zabývající se dopravní situací v ČR. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu organizace BESIP, je provedena analýza vybraných sociálních reklam a dalších aktivit, pořádané BESIPem. Závěrečná část práce obsahuje kvalitativní výzkum vnímavosti a účinnosti sociálních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34320
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 40470


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
konečná_2015_dp.pdf 2.218Mb PDF View/Open
konečná_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
konečná_2015_op.docx 120.6Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account