Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji
Author: Feiferlíková, Regina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Bakalářská práce zkoumá image gumárenské společnosti Continental Barum s.r.o. vyrábějící různé druhy plášťů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související právě s image, jako např. firemní identita a firemní kultura. Teorie obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuta podrobná charakteristika výše jmenované firmy a popsány jednotlivé druhy podpory institucím ve Zlínském kraji. Analýza image společnosti je provedena za pomoci dotazníkového šetření, ze kterého je zjištěno, jak obyvatelé zlínského regionu vnímají společnost, jaká je míra známosti firmy a jejích produktů vůbec a jak je společnost zainteresována do života Zlínského kraje. Marketingový výzkum byl proveden formou písemného dotazníku distribuovaného elektronicky. Součástí dotazníku je i metoda zjišťování postojů pomocí škál - sémantický diferenciál. Důležitým bodem závěrečné práce je interpretace zjištěných výsledků dotazníkového výzkumu, na základě nichž je možné navrhnout další kroky vedoucí k zviditelnění společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji, potažmo v celé České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34531
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40754


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
feiferlíková_2015_dp.pdf 5.573Mb PDF View/Open
feiferlíková_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
feiferlíková_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account