Komunikace F.AN Fitness Třešť

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace F.AN Fitness Třešť

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Popelářová, Vladimíra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34554
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou zdravého životního stylu. Speciálně se zaměřuje na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků fitness centra F.AN FITNESS Třešť. Teoretická část analyzuje a objasňuje klíčové pojmy z marketingu služeb, marketingu spor-tovních zařízení, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Praktická část představuje fitness centrum F.AN FITNESS Třešť, jsou zde uvedeni jeho hlavní konkurenti a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníku fitness cen-tra. V závěru práce uvádí autorka doporučení, která by mohla vést k vyšší spokojenosti zákazníků fitness centra.
dc.format 63 s. (90 122 znaků)
dc.format.extent 4073792
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zdravý životní styl cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing sportovních zařízení cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject healthy lifestyle en
dc.subject services en
dc.subject marketing of sport institutions en
dc.subject marketing research en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Komunikace F.AN Fitness Třešť
dc.title.alternative The Communications of the Healthy Lifestyle
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis handles with issues of healthy lifestyle. It is specially focused on marketing research of customer satisfaction at fitness center F.AN FITNESS Třešť. The theoretical part analyses and clarifies key terms of the marketing of services, marketing of sport institutions, marketing research and customer satisfaction. The practical part introduce the information about fitness center F.AN FITNESS Třešť, present the list of direct competitors and describes marketing research of customer satisfac-tion. At the end of the bachelor's thesis the author presents recommendations that could lead to higher customer satisfaction.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40780
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
popelářová_2015_dp.pdf 3.885Mb PDF View/Open
popelářová_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
popelářová_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account