Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Průdek, Lukáš
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:50Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34555
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem videa v rámci content marketingu na koverzní poměr na produktových webových stránkách. Teoretická část objasňuje význam content marketingu, odhaluje proces content strategy a představuje potenciál videa a jeho předpoklady pro úspěšné začlenění do content marketingové strategie. Vliv videa na konverzní poměr je zkoumán v praktické části pomocí třech experimentů formou A/B testování. Z analyzovaných dat lze pozorovat pozitivní vliv videa na konverze, nicméně u všech experientů se podařilo dosáhnout statistické významnosti. Výsledkem práce je dále zhodnocení potenciálu videa v rámci content strategy a zásady při jeho využití u marketingových aktivit.
dc.format 62 s. (73302 znaků)
dc.format.extent 10601823
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject video cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject obsahová strategie cs
dc.subject A/B testování cs
dc.subject konverzní poměr cs
dc.subject video en
dc.subject content marketing en
dc.subject content strategy en
dc.subject A/B testing en
dc.subject conversion rate en
dc.title Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
dc.title.alternative The Video in Content Marketing and its Impact on Conversions
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with video as one of the tools of content marketing and its influence on conversion rate on the product websites. The theoretical part clarifies content marketing significance, presents a process of content strategy and potential of video and its conditions for successful integration to content marketing strategy. The practical part examines the influece of video on conversion rate by three experiments in the form of A/B testing. There is positive influence detected from analyzed data. However not all experiments reached statistical significance. Result of this work is also to evaluate the potential of video in content strategy and principles of its use in marketing activities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40781
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
průdek_2015_dp.pdf 10.11Mb PDF View/Open
průdek_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
průdek_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account