Online komunikace vybrané kosmetické značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace vybrané kosmetické značky

Show full item record

No preview available
Title: Online komunikace vybrané kosmetické značky
Author: Gřešková, Nikol
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: V posledních letech roste obliba nakupování produktů na internetu a přibývá i míst, kde lze nakupovat. Pro provozovatele elektronických obchodů to znamená nárůst konkurence, zejména v oblasti kosmetiky. Aby v tak silné konkurenci uspěli, musí být originální a držet krok s konkurencí, a ideálně ji předběhnout. Tato diplomová práce je zaměřena na nakupování kosmetiky na internetu obecně a analýzu vybraných marketingových nástrojů kosmetické značky Vivaco, s.r.o. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem se chovají čeští spotřebitelé při nákupu kosmetiky na internetu, zjistit, jakou roli hraje design e-shopu při výběru a nákupu kosmetiky na internetu a zda pomáhá firemní komunikace na Facebooku nákupům na e-shopu, a na základě těchto poznatků poté navrhnout vhodnou online komunikaci pro značku Vivaco.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34566
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40799


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gřešková_2015_dp.pdf 4.265Mb PDF View/Open
gřešková_2015_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
gřešková_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account