Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy

Show full item record

No preview available
Title: Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Author: Novotná, Barbora
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního plánu pro nově vznikající firmu a zpracování její firemní identity, která bude firmu prezentovat navenek. První část se věnuje vymezení teoretických východisek firemní identity, značky, designu, emocí a příběhu v marketingu, cílové skupině a možností přístupů k segmentaci trhu a marketingovému a ko- munikačnímu mixu. Praktická část práce obsahuje popis cílové skupiny vznikající firmy. Ve druhé části jsou rovněž zpracovány veškeré nezbytné analýzy potřebné k vypracování konečné podoby profilu cílové skupiny, firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně. Závě- rečná projektová část práce využívá získané informace z předchozích částí, zohledňuje tyto informace, přidává zadání pro firemní identitu a grafická zadání a následně uvádí konečnou podobu firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34575
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40812


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novotná_2015_dp.pdf 1.264Mb PDF View/Open
novotná_2015_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
novotná_2015_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account