Modernizace webových stránek společnosti Vita Sana Club

DSpace Repository

Language: English čeština 

Modernizace webových stránek společnosti Vita Sana Club

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Žídek, Jakub
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34595
dc.description.abstract Účelem diplomové práce je vytvořit podklad pro úspěšnou modernizaci webových stránek společnosti Vita Sana Club. První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá - praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu Vita Sana Clubu, analýzu současných webových stránek a průzkumu mezi uživateli. Ve třetí - projektové části budou vybudovány podklady a zadání pro tvůrce webových stránek. Poslední část obsahuje také návrhy na marketingovou propagaci stránek.
dc.format 86 s. (116 810 znaků)
dc.format.extent 4555607
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fitness cs
dc.subject wellness cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject vývoj webových stránek cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject fitness en
dc.subject wellness en
dc.subject digital marketing en
dc.subject web site en
dc.subject website development en
dc.subject user testing en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject Social networks en
dc.title Modernizace webových stránek společnosti Vita Sana Club
dc.title.alternative The Modernization of the Vita Sana Club Company Website
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to create the basis for successful modernization of the Vita Sana Club website. The first part collects theoretical information, deals with its analysis and further interpre-tation. The second practical part, provides the space for Vita Sana Club profile creation, analysis of current websites and the survey among users. In the third project part, the bases and the tasks for the creators of the websites will be built. The final part contains also proposals for the marketing propagation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40842
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
žídek_2015_dp.pdf 4.344Mb PDF View/Open
žídek_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
žídek_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account