Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Šindlářová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:01Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:01Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34612
dc.description.abstract Cílem práce "Využití sociálních sítí se zaměřením na společnost České aerolinie" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro marketingové komunikace v aeroliniích. Úvodní teoretická část je věnována sociálním sítím a jejich využitelnosti pro účely marketingové komunikace, dále pak principům marketingové komunikace na sociálních sítích ve specifickém prostředí aerolinií. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní letecké společnosti. Metodou komparativní analýzy je hodnocena efektivita jejich komunikace na sociálních sítích. V projektové části je následně představena komunikační strategie, která využívá zjištěných nedostatků coby příležitostí ke zlepšení, a zároveň se volně inspiruje některými aktivitami na sociálních sítích konkurenčních aerolinek s ohledem na reálné možnosti Českých aerolinií.
dc.format 86 s. (155 239 znaků)
dc.format.extent 3174259
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject aerolinie cs
dc.subject České aerolinie cs
dc.subject KLM cs
dc.subject British Airways cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instragram cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject airlines en
dc.subject czech airlines en
dc.subject Lufthansa en
dc.subject KLM en
dc.subject British Airways en
dc.subject social media en
dc.subject Twitter en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject social media marketing en
dc.title Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
dc.title.alternative The Social Media in Airlines with a Focus on the Czech Airlines
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis "The Use of social networks with a focus on the company of Czech Airlines" is to explore the use of social networks for marketing communication in the airways. The theoretical part is devoted to social networks, their use for marketing communications and the principles of marketing communication on the social networks in the specific airlines environment. The practical part is then focused on particular airlines. The effectiveness of their communication strategy on social networks is analyzed by using the comparative analysis method. The project part presents a communication strategy that utilizes identified imperfections as opportunities for improvement and is loosely inspired by some of the social network activities using by competing airlines with respect to the real possibilities of Czech Airlines.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40865
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
šindlářová_2015_dp.pdf 3.027Mb PDF View/Open
šindlářová_2015_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
šindlářová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account