Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Zaki, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:01Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:01Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34615
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá veletrhem, který je významným nástrojem marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na průmyslové trhy. Jsou popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích především při využití exportní strategie. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti firem na veletrhu, zjišťuje silné a slabé stránky tohoto nástroje a charakterizuje možnosti využití veletržní účasti vstupu na nový trh. Výsledkem této diplomové práce je zpracování projektu využití veletržní účasti české strojírenské firmy při vstupu na nový zahraniční trh.
dc.format 84 s. (108 450 znaků)
dc.format.extent 3487528
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrhy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject komunikační vazby cs
dc.subject funkce a cíle veletržní účasti cs
dc.subject důvody cs
dc.subject silné a slabé stránky veletrhů cs
dc.subject veletržní účast cs
dc.subject exportní strategie cs
dc.subject vstup na nový zahraniční trh cs
dc.subject trade fairs en
dc.subject marketing communications en
dc.subject B2B marketing en
dc.subject communication process en
dc.subject communication links en
dc.subject functions and objectives of trade fair participation en
dc.subject reasons en
dc.subject strengths and weaknesses fairs en
dc.subject trade fair participation en
dc.subject export strategy en
dc.subject entry into new foreign markets en
dc.title Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem
dc.title.alternative The Fairs as a Part of a Marketing Communication of B2B Companies
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the trade show, which is an important marketing communication tool for companies in the B2B field. The theoretical part presents the literary sources of marketing communication with a focus on B2B markets. Describes the communication mix in these markets especially as a part of the export strategy. The practical part analyzes the results of a marketing survey which explains the reasons for the trade show participation, identifies strengths and weaknesses of this tool and characterizes the possibilities of participation in the trade show as an entering in the new market. The result of this thesis is the project plan of the trade show participation for the Czech engineering company when entering a new foreign market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40870
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
zaki_2015_dp.pdf 3.325Mb PDF View/Open
zaki_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
zaki_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account