[NEOBHÁJENO] Marketingová strategie IT firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingová strategie IT firmy

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Marketingová strategie IT firmy
Author: Žáčková, Alena
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34616
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: F 40871


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žáčková_2015_dp.pdf 1.795Mb PDF View/Open
žáčková_2015_vp.doc 156Kb Microsoft Word View/Open
žáčková_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account