Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Boháčová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34656
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby. Práce začíná teoretickou částí, která se zabývá definováním konkurence a také analýz prostředí podniku, analýza SWOT a Porterova analýza. Následuje část praktická, která v úvodu představuje firmu Prontaprint a na to navazuje analýza jejího prostředí. Dále jsou představeny jednotlivé konkurenční podniky, po kterých následuje celkové hodnocení a výsledky Mystery Shoppingu. Poté je konkurence analyzovaná prostřednictvím cen, na základě kterých bude zjištěn největší konkurent. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení postavení podniku vůči konkurenci, vycházející z výsledků zjištěných pomocí již zmíněných analýz a výzkumu.
dc.format 64 s.
dc.format.extent 1853740
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject Mystery Shopping cs
dc.subject Competition en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Porter's Analysis en
dc.subject Mystery Shopping en
dc.title Analýza konkurence firmy Prontaprint se zaměřením na vybrané služby
dc.title.alternative Competition Analysis for the Company Prontaprint Focused on Selected Services
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is Competition Analysis for the Company Prontaprint Focused on Selected Services. The thesis opens with theoretical part which is focused on defining competition as well as analysis of the company's enviroment, SWOT analysis and Porter's analysis. The next is practical part which introduces the firm Prontaprint and this is followed by analysis its enviroment. The competitors are introduced in the next chapter. Following chapter deals with Mystery Shopping and then there is price analysis of the competition which helps with determining the biggest competitor. Finally there are suggestions and recommendations for improving the position of the company which are based on results evaluated by using the above-mentioned analysis and research.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40958
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
boháčová_2015_dp.pdf 1.767Mb PDF View/Open
boháčová_2015_vp.pdf 664.1Kb PDF View/Open
boháčová_2015_op.pdf 636.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account