Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.
Author: Indra, Petr
Advisor: Illík, Rostislav
Abstract: Práce Komplexní analýza Corporate Identity firmy T-Mobile srovnává teoreticky zpracova-né poznatky s Corporate Identitou již zavedené společnosti. Autor nejdříve popisuje vý-znam pojmu Corporate Identity a jeho součástí. V této části jsou zpracovány dostupné teo-retické poznatky o dané problematice a naznačena očekávání těchto poznatků aplikovaných v praxi. Ve druhé části práce se autor zabývá komplexní analýzou corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s. a využívá k tomu konkrétní podklady.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3502
Date: 2007-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
indra_2007_bp.pdf 2.141Mb PDF View/Open
indra_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
indra_2007_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account