Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Zapletalová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:43:47Z
dc.date.available 2013-05-10T23:00:53Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/350
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na český trh. Cílem je navrhnout komunikační aktivity tak, aby co nejlépe podpořily vstup na trh. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány postupy a zásady při zavádění nové značky výrobku na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena analýza firmy GASTON, spol. s r.o., značky těstovin Pagani, a postavení konkurence. V projektové části je zpracován projekt komunikačních aktivit pro tento výrobek a následně výběr a zhodnocení nejlepší varianty. cs
dc.format 91s cs
dc.format.extent 1452587 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject reklama v médiích cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject zavádění nové značky na trh cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject advertising in media en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject new product introduction into the market en
dc.title Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR cs
dc.title.alternative Project of marketing activities for new brand introduction of the product of GASTON Ltd. into Czech market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gajdůšková, Simona
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated The subject of thesis is Project of marketing activities for new brand introduction of the product of GASTON Ltd. into Czech market. The main aim is to propose such activities, which would support the introduction to the market. These thesis are divided into the theoretical and practical part. The theoretical part includes methods and principles for new product introduction into the market. The practical part consist of analytical and project part. In the analytical part is analyzed the company GASTON Ltd., the brand of Pagani pasta, and the position of company to competition. In the last part there is compiled the project of marketing activities for this product and is followed by selection of the best option and evaluating of chosen option. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3789
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2006_dp.pdfBlocked 1.385Mb PDF View/Open
zapletalová_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
zapletalová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account