Analýza uplatnění teoretických znalostí absolventů FMK v praxi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza uplatnění teoretických znalostí absolventů FMK v praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taťák, Vlastimil
dc.contributor.author Dlabaja, Lukáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:02Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:02Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35330
dc.description.abstract Práce se zabývá analýzou uplatnění teoretických znalostí absolventů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v praxi. Vycházejíc z historie vzniku oboru a fakulty a výzkumu mezi komunikačními agenturami a absolventy fakulty, práce potvrzuje nedostatek praxe během studia vedoucí k problémům s uplatněním absolventů. Na základě výsledků analýzy a výzkumu je navržen model řízené praxe magisterského studia Fakulty multimediálních komunikací.
dc.format 83
dc.format.extent 610796
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Uplatnění cs
dc.subject analýza cs
dc.subject absolventi cs
dc.subject FMK cs
dc.subject praxe cs
dc.subject komunikační agentury cs
dc.subject communication en
dc.subject applying en
dc.subject graduates en
dc.subject FMK en
dc.subject praxis en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza uplatnění teoretických znalostí absolventů FMK v praxi
dc.title.alternative Analysis of application of the theoretical knowledge of graduates of FMK in praxis
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-05-25
dc.description.abstract-translated The present dissertation describes the concrete and practical application of the theoretical knowledge of graduates from Tomas Bata University in Zlin, Faculty of Multimedia Communications. Taking advantages from the history of development of the faculty and a relevant department as well as from the research among the communication agencies and the graduates of that faculty, the analysis confirms the lack of concrete applications during the study. This leads to problems for job finding and placement for newly graduated. On the basis of results of analysis and research here is shown model in order to start job placement´s pilot projects run and handled with support for magister level of Faculty of Multimedia Communications.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 420
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account