Marketingové komunikace neziskové ekologické organizace Arnika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace neziskové ekologické organizace Arnika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kačírková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35339
dc.description.abstract V teoretické části DP shrnuje pojmy a zákonitosti marketingu neziskových organizací se specializací organizací ekologických. Praktická část je věnována ekologickému sdružení Arnika. Projektovou část tvoří vlastní projektpro sdružení Arnika a jeho kampaň "Šetrné papírování", projekt je nazván "Reklama bez papíru".
dc.format 70 s., 15 s. příloh
dc.format.extent 415792
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject ekologické organizace cs
dc.subject ekologie cs
dc.subject sdružení Arnika cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject ecologic organization en
dc.subject ecology en
dc.subject Arnika organization en
dc.title Marketingové komunikace neziskové ekologické organizace Arnika
dc.title.alternative The Marketing Communication Of Non-profit Ecologic Organization Arnika
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of my dissertation there are general terms and regularities of marketing in non-profit organizations, especially in the ecologic ones. The pracice part is about Arnika organization. The last -project part is about my own project for the Arnika organization called „Advertising without paper''.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 431
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account