Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Sába, Miroslav
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:02:45Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:15Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3533
dc.description.abstract Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice. Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního programu - "bonový systém"- s nastaveným kritériem úspěšnosti. Vypracovat porovnání efektivity a dopad jeho využívání na prodejní výsledky firmy a předložit případný návrh na využití získaných dat z věrnostního programu v rozhodovacím procesu v návaznosti na jeho propojení s dalšími formami marketingové komunikace. cs
dc.format 49 s. 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1531994 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject loyalty program en
dc.subject sales promotion en
dc.subject loyalty en
dc.subject eficiency en
dc.subject consumer en
dc.title Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a.s. cs
dc.title.alternative Loyalty program in the company Auto Kelly, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor work Analysis of loyalty program in the company Auto Kelly, a.s. is carrying out the analysis of the loyalty program in the company. The main activity of the company is import, wholesale and retail sale of spare parts for personal and utility cars. The company Auto Kelly stands ahead in selling spare parts in Czech republic. The goal of the bachelor work was to properly analyse, sum up and compare the current status of the loyalty program "bonovy system". Next, to work out comparison of effectivity and the impact on the selling outcome and to work out appropriate proposal for taking advantage from the gained data from loyalty program and his interconnection with other forms of marketing communication en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4872
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
sába_2007_bp.pdfBlocked 1.461Mb PDF View/Open
sába_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
sába_2007_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account