Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie firmy OSTROJ Opava, a.s.
Author: Malchárková, Zuzana
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro akciovou společnost OSTROJ Opava. Tato firma podniká v oboru strojírenství a působí na průmyslovém trhu (B2B). Výroba firmy je rozdělena do sedmi procesně řízených divizí, které působí jako samostatné organizační jednotky. Práce je zaměřena na divizi Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby. Teoretická část práce se zabývá teorií corporate identity firmy a marketingových komunikací. Rovněž osvětluje pojem integrace marketingových komunikací. V praktické části je představena akciová společnost OSTROJ Opava, divize Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby. Dále je provedena analýza corporate identity firmy a analýza marketingových komunikací. Součástí praktické části je návrh komunikační strategie pro firmu OSTROJ Opava, a. s.. Obě analýzy i návrh komunikační strategie jsou zaměřeny na divizi Důlní stroje a Nakládací hydraulické jeřáby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35341
Date: 2004-12-01
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 434


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account