Hodnocení efektivity sponzorských aktivit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení efektivity sponzorských aktivit

Show full item record

No preview available
Title: Hodnocení efektivity sponzorských aktivit
Author: Schejbalová, Helena
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Cílem diplomové práce je upozornit na téma hodnocení efektivity sponzorských aktivit, které bylo dlouhou dobu opomíjeno a teprve v poslední době se o jeho síle, výhodách, nástrojích… začíná více hovořit. Práce zjišťuje stav této problematiky a uvádí, jak si tato problematika u nás a ve světě stojí a na konkrétních modelových příkladech ukazuje, jak se takové hodnocení efektivity sponzorských aktivit prostřednictvím dvou metod dá u nás realizovat, co vše ji ovlivňuje a jaké přináší výsledky. Jako předmět sponzoringu byl zvolen sport. V rámci diplomové práce bylo zjištěno, že v České republice se uplatňují dvě metody hodnocení efektivity sponzorských aktivit. Jedná se o metodu výpočtu prostřednictvím mediální hodnoty (u jednoho sponzora v rámci jednoho média, u více sponzorů v rámci různých médií), kterou nabízí firma Event Concept Sport & Event Marketing. Druhá metoda využívá studie Viewer track - globální analýzy sledovanosti a jejich nástrojů, kterou nabízí společnost Initiative Prague. Jako sponzor byla zvolena společnost T-Mobile. Závěr práce se věnuje vyvrácení či potvrzení stanovených hypotéz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35354
Date: 2004-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 447


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account