Public relations občanského sdružení "Máme otevřeno?"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Public relations občanského sdružení "Máme otevřeno?"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Chábová, Klára
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:10Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:10Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35370
dc.description.abstract V diplomové práci je nastíněno, jak si stojí neziskové organizace v České republice a s jakými problémy se v současné době potýkají. Práce se věnuje také postoji občanů k problematice mentálního postižení a zabývá se i ochotou lidí přispívat na charitativní projekty a dobročinné akce. Zaměřuje se také na konkrétní nástroje public relations a navrhuje, jakým směrem by se mělo Občanské sdružení Máme otevřeno? ubírat tak, aby se mu podařilo zviditelnit svou značku, programy, za kterými stojí, a případně získalo díky lepší komunikační strategii i více dotací a zaujalo sponzory.
dc.format 81 s., 10 s. příloh
dc.format.extent 1199991
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject public relations cs
dc.subject marketing cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject cíle cs
dc.subject vyhodnocení cs
dc.subject mentálně postižení cs
dc.subject autismus cs
dc.subject public relations en
dc.subject marketing en
dc.subject non-profit organisations en
dc.subject communication strategies en
dc.subject autism en
dc.subject issue of mental disabilities en
dc.title Public relations občanského sdružení "Máme otevřeno?"
dc.title.alternative Public relations of Are We Open? Association
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated In this thesis is descripe the situation of non-profit organisations in the Czech Republic and specifies the problems these organisations are currently facing. The thesis analyses the attitude of Czech citizens towards the issue of mental disabilities and focuses at their willingness and readiness to support charity projects. Furthermore the thesis proposes concrete public relations means and suggests the direction which should be assumed by the Občanské sdružení Máme otevřeno? association in order to draw attention to its brand, programs it supports and to obtain more grants and attract more sponsors through better communication strategies.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 466
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account