Komunikační strategie Rádia Impuls

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Rádia Impuls

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Rádia Impuls
Author: Hamanová, Šárka
Advisor: Bartošek, Jaroslav
Abstract: Rádio Impuls bývalo nejposlouchanějším soukromým rádiem. Podle výsledků Mediaprojektu mu ubývá posluchačů a na paty mu šlapou ostatní soukromé celoplošné rozhlasové stanice. Pokles poslechovosti může zastavit jedině koordinace programu s marketingem. Přestože Rádio Impuls investuje ročně miliony korun do reklamy a dalších marketingových aktivit, činí tak na základě okamžitých nápadů, které nezapadají do žádné koncepce. Důvodem je absence komunikační strategie. Moje diplomová práce je proto jejím návrhem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35380
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 476


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account