Koncepce PR strategie prvoligového fotbalového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce PR strategie prvoligového fotbalového klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošek, Jaroslav
dc.contributor.author Kříž, Jaroslav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:13Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35389
dc.description.abstract Za téma mé diplomové práce jsem si zvolil vytvoření koncepce public relations prvoligového fotbalového klubu 1. FC Brno. Hlavním důvodem při výběru tématu diplomové práce byla kromě toho, že fotbal je mým velkým koníčkem, skutečnost, že klub žádnou PR strategii nemá. Kromě teorie je největší část práce věnována historii a současnosti brněnského fotbalu a analýze prostředí klubu 1. FC Brno. Samotná koncepce public relations byla sice vytvořena pro brněnský celek, ale její osnova se dá podle mého názoru a podle zjištěných informací použít pro většinu prvoligových klubů. Kromě toho se tato práce dá v budoucnu určitě ještě rozšířit, protože marketingové komunikace jsou ve fotbale v České republice využívány zatím jen minimálně.
dc.format 85 stran
dc.format.extent 843159
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject Koncepce cs
dc.subject public cs
dc.subject relations cs
dc.subject strategie cs
dc.subject prvoligového cs
dc.subject fotbalového cs
dc.subject klubu cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject Brno cs
dc.subject 1. FC cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Framework en
dc.subject public en
dc.subject relations en
dc.subject strategy en
dc.subject first-league en
dc.subject football en
dc.subject club en
dc.subject Brno en
dc.subject 1. FC. en
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.title Koncepce PR strategie prvoligového fotbalového klubu
dc.title.alternative The PR strategy framework of the first-league football club
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-06-02
dc.description.abstract-translated As the topic of my diploma dissertation i chose creating the framework of public relations strategy for the first-league football club 1. FC Brno. The main reason for choosing this topic was, besides the fact that football is my hobby, the fact that the club doesn't have any PR strategy. Aside from the theory, the largest part of the dissertation is focused on football in Brno in the past and today and analyses the background of 1. FC Brno football club. The public relations framework itself was created for the Brno team, however, it's layout could be, in my opinion and according to the information I learned, used for most first-league teams. This paper can also be extended in the future, as marketing communication is still only scarcely used in football in the Czech republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 486
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account