Public relations ve státní správě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Public relations ve státní správě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Mikešová, Štěpánka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:14Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:14Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35394
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá public relations ve státní správě České republiky. Stanovuje teoretická východiska efektivních PR a na výzkumném vzorku 20 subjektů analyzuje situaci PR v české státní správě. Výzkumná sonda se zaměřuje především na používané prostředky a formy PR ve státní správě a sleduje způsoby vyhodnocování zpětné vazby. Její závěry slouží jako východisko praktické část práce, kterou je stanovení koncepce komunikace nové služby České správy sociálního zabezpečení – elektronických podání dokumentů.
dc.format 87
dc.format.extent 1249923
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject public relations cs
dc.subject PR cs
dc.subject výzkumný vzorek cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject státní správa cs
dc.subject koncepce komunikace cs
dc.subject elektronická podání cs
dc.subject Public Relations en
dc.subject PR en
dc.subject experimental sample en
dc.subject research focuses en
dc.subject public sector en
dc.subject definition of communication strategy en
dc.subject electronic form submission en
dc.title Public relations ve státní správě
dc.title.alternative Public Relations in public sector
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-06-02
dc.description.abstract-translated The Master Thesis deals with Public Relations in the public sector in the Czech republic. It defines the essential theoretical guidelines for effective PR and analyses the PR situation in the Czech public sector on experimental sample of 20 subjects. The research focuses on the extensively used PR devices in the public sector and examines feedback evaluation. The research conclusions form a basis for the practical part. It is a definition of communication strategy for the new service offered by the Czech Social Security Administration – electronic form submission.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 491
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account