Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šišková, Šárka
dc.contributor.author Blažek, Jan
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:18Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:18Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35416
dc.description.abstract Práce se zabývá vztahem velké mezinárodní oděvní značky a teenagerů. Klade si za cíl analyzovat vzájemný vztah, tedy jakým způsobem Nike komunikuje s teenagery, a jak teenageři nahlížejí na značku. Klíčovým materiálem pro práci je dotazník, který se zabývá mj. popularitou, povědomím a pozicí Nike vůči konkurenci z pohledu teenagerů. Důraz je kladen také na popis propagace, kterou Nike k oslovení tohoto tržního segmentu vyzužívá.
dc.format 58 stran
dc.format.extent 1793173
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject oděvní značka cs
dc.subject Nike cs
dc.subject teenageři cs
dc.subject propagace cs
dc.subject clothing brand en
dc.subject Nike en
dc.subject teenagers en
dc.subject promotion en
dc.title Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike
dc.title.alternative Analysis of relationship: teenagers and clothing brand Nike
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated My bachelor work, the title of which is „Analysis of relationship: teenager and clothing brand – Nike, is aimed at mutual relationship between certain clothing brand and its target audience. The objective is to clarify promotion channels Nike uses for communication with one of its market segment (teens), explain the style of this communication and set brand’s positioning. I want to describe teenager’s up-to-date views and options on what is Nike’s (and similar brands like Adidas, Puma and Reebok) position when compare to modern snowboard and skateboard brands (Burton, Meat Fly, Quiksilver, Vans) – whether it is considered too much commercial and snobbish, or – on the other hand – it’s a adorable brand. Further, I want to reveal what is teenager’s attitude to famous clothing brands and what’s the attitude to their contemporaries who wear this type of clothes
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 513
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account