Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

DSpace Repository

Language: English čeština 

Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Divínová, Marcela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:19Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:19Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35421
dc.description.abstract Erotická reklama je tématem práce a jejím hlavním cílem je pokus o vymezení hranice mezi „lechtivým'' a „obscénním'' v reklamě. Vedle definice pojmu erotická reklama, uvádí její možné vlivy a působení na recipienta. Důkladně se věnuje zobrazování lidského těla a jeho využití jako reklamního apelu. Zabývá se současným ideálem krásy a jeho přílišnou medializací. Uvádí některé výzkumy postojů k erotické reklamě a prostřednictvím etických kodexů způsob regulace reklamy v jednotlivých evropských zemích. Pomocí analýz čtyř tištěných reklam vymezuje kontinuum lechtivé – obscénní a snaží se o postižení jednotlivých prvků a výklad symbolů, které jsou při vytyčování této hranice důležité.
dc.format 47 s., 16 s. obr. příloh.
dc.format.extent 6166417
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject erotiká reklama cs
dc.subject lidské tělo cs
dc.subject ideál krásy cs
dc.subject medializace cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject lechtivý cs
dc.subject obscénní cs
dc.subject advertising en
dc.subject erotic advertising en
dc.subject human body en
dc.subject beauty ideal en
dc.subject madialization en
dc.subject advertisement regulation en
dc.subject sugestive en
dc.subject obscene en
dc.title Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
dc.title.alternative From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990´s
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis is the erotic advertising and the aim is to specify the margin between the „suggestive'' and „obscene'' at advertising. In addition to the term definition „erotic advertising'', the thesis refers to its possible impacts and influences on a recipient. It attends to displaying of the human body and to its using as the advertising challenge properly. In this thesis the contemporary beauty ideal and its excessive medialization are deal with. Some attitudes researches on the erotic advertising and also the way of advertisement regulation by means of code of ethics in particular European countries are mentioned. The continuum suggestive – obscene is specified and particular elements and symbols that are for the setting out of this margin very important are explained through the analysis of four printed advertisements.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 519
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account