Budování značky v segmentu minerálních vod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky v segmentu minerálních vod

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky v segmentu minerálních vod
Author: Hvozdecký, Lukáš
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této bakalářské práce je podat přehled o možnostech a způsobech budování značky se zaměřením na minerální vody. V první části je popsána teorie brand buildingu s akcentem na osobnost značky a její positioning, praktická část informuje o situaci na českém trhu minerálních vod. Rozděluje jeho nejdůležitější subjekty z hlediska ekonomického a podle komunikačních aktivit a přístupů k budování značky. Závěrečná část se blíže věnuje komunikaci značky Korunní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35424
Date: 2005-02-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 522


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account