Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zavřelová, Veronika
dc.contributor.author Kašparová, Lucie
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:20Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35426
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem nejprve popsala stávající marketingovou komunikaci ve firmě Tescoma s. r. o. Poté jsem se snažila navrhnout novou efektivnější marketingovou komunikaci, která by firmě pomohla v odbytu nabízeného sortimentu. Doufám tedy, že má práce bude pro firmu i pro mě přínosem.
dc.format 50 s.
dc.format.extent 409067
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2015
dc.subject Marketingová komunikace - PR cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject firma Tescoma s. r .o cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sponzoring en
dc.subject sales promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject the Tescoma company en
dc.title Analýza současné marketingové komunikace a návrh nové efektivnější marketingové komunikace pro firmu Tescoma s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of marketing communications and proposal of new more effective marketing communications for the company Tescoma, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-05-27
dc.description.abstract-translated In my baccalaureate work I first described current marketing communications in the company Tescoma, s. r. o. Then I tried to propose new one, more effective marketing communications that would help the company improve their sales of offered assortment. I hope than that my work will be contributing both for the firm and me.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 525
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account