Role celebrit v reklamách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role celebrit v reklamách

Show full item record

No preview available
Title: Role celebrit v reklamách
Author: Šůstková, Gabriela
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Teoretická část popisuje význam slova celebrita, definuje televizní i tištěnou reklamu, pojednává o doporučovatelích jako o komunikačních zdrojích zprávy. Praktická část zkoumá vztah veřejnosti k celebritám jako k mluvčím značek či produktů. Zaměřuje se na nejčastější celebrity v reklamách, jsou zde konkrétní příklady známých sportovců, populárních umělců, politiků, tzv.''seriálových celebrit'' a jiných významných osobností. Dále pomocí dotazníku analyzuje situaci v oblasti využívání celebrit v propagačním prostředí a její dopad na daný produkt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35452
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 555


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account