Česká filmová a televizní reklama ve 21.století

DSpace Repository

Language: English čeština 

Česká filmová a televizní reklama ve 21.století

Show full item record

No preview available
Title: Česká filmová a televizní reklama ve 21.století
Author: Černý, Robert
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce obsahuje analýzu nejsilnější a nejbohatší stránky reklamní komunikace, televizní a filmovou reklamu po roce 2000. Snaží se vysvětlit a zařadit do kontextu reklamního světa některé pověry a rčení, například „zlaté české ručičky'' nebo „typický český humor''. Také se pokusí odpovědět na některé otázky. Ta zásadní zní: Uplatňuje česká reklama své specifické kulturní stereotypy v současném reklamním globalizujícím se světě ?
URI: http://hdl.handle.net/10563/35453
Date: 2005-02-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 556


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account