Vývoj Klubu reklamních agentur Slovenska od jeho vzniku v roku 1993 až do současnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vývoj Klubu reklamních agentur Slovenska od jeho vzniku v roku 1993 až do současnosti |
| Autor: |
Hřích, Václav
|
| Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca sa zaoberá vznikom a vývojom Klubu reklamných agentúr Slovenska od roku 1993 až do súčasnosti. Analyzuje jeho rolu v organizovaní života marketingovej komunity a jeho prístup k vzdelávacej a publikačnej činnosti v tejto oblasti. Práca ďalej definuje jeho ciele, spôsob fungovania, orgány, ktoré v jeho rámci vykonávajú činnosť a štruktúru jeho členskej základne. Bližšie sa zameriava na súťaže TOP KRAS, Zlatý Klinec a EFFIE Slovakia, na organizácii ktorých Klub reklamných agentúr Slovenska participuje. V práci sú tiež zahrnuté informácie o ostatných asociáciách a inštitúciách pôsobiacich v oblasti marketingových komunikácií na Slovensku. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35461
|
|
Datum:
|
2005-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
565
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet