Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Kašparová, Bohdana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:29Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:29Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35466
dc.description.abstract Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na veřejnoprávní a soukromé stanice. Soukromé stanice soutěží na trhu mediálním i reklamním o přízeň posluchačů i reklamních klientů. Rádio lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na jeho komerční možnosti má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Úspěšnost osobního prodeje ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a činnost i výkon prodejců. Řízení prodejů v regionu pracuje především na průmyslovém trhu. Cíle a efektivita lokálního prodeje závisí na řízení prodejního personálu. Stanovování hodnotících proměnných jednotlivým obchodním zástupcům, jejich nábor, výcvik, hodnocení a motivace. Efektivnost osobního prodeje přímo ovlivňuje mechanismus prodejního servisu, řízení a plánování výkonů, jednotlivých činností i plánování času.
dc.format 73 s., 9 s. obr. příloh
dc.format.extent 1183076
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rozhlasová stanice cs
dc.subject rádio cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject trh cs
dc.subject prodej cs
dc.subject obchodní zástupce cs
dc.subject prodejce cs
dc.subject prodejní personál cs
dc.subject reklamní čas cs
dc.subject spot cs
dc.subject proměnné cs
dc.subject posluchači cs
dc.subject Regie Radio Music cs
dc.subject Frekvence 1 cs
dc.subject Evropa 2 cs
dc.subject Impuls cs
dc.subject CRM cs
dc.subject plánování cs
dc.subject prognóza cs
dc.subject řízení cs
dc.subject výkon cs
dc.subject cíle cs
dc.subject klient cs
dc.subject radio station en
dc.subject broadcasting en
dc.subject communication en
dc.subject market en
dc.subject sales en
dc.subject personal sales en
dc.subject salesmens en
dc.subject advertising time en
dc.subject Regie Radio Music en
dc.subject Frekvence 1 en
dc.subject Evropa 2 en
dc.subject Impuls en
dc.subject listeners en
dc.subject CRM en
dc.subject planning en
dc.subject management en
dc.subject activities en
dc.subject purposes en
dc.subject klient en
dc.title Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
dc.title.alternative Privat Radio station. Advertising time Sales Management
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated The Radio Broadcasting approach is divided into public and private sector. The private stations compete with the public stations on the medial and public markets how to get more listeners and with other private radios how to get more commercial clients. Radio can be included in the media-mix only if it’s using its benefits. Commercial possibilities are influenced by the audience share and above all, consultation way of selling. Planning of measuring variables and the commercial activity of the salesmen influences the success of personal sales. Managing regional sales is mainly based on industrial market. The targets and effectivity of local sales depend on managing the sales team by determination of evaluating variables of particular sales representatives, their recruitment, motivation and controlling. The effectivity of personal sales is directly influenced with the mechanism of sales servis, sales management and planning individual activities and time scheduling.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 570
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account