Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kotmel, Jiří
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:29Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:29Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35468
dc.description.abstract První část Bakalářské práce je věnována teorii firemních periodik, která je dána do souvislosti s marketingem a marketingovými komunikacemi neziskových organizací. Jsou zde uvedeny příklady firemních periodik neziskových organizací a také základní postup při tvorbě firemního periodika. V praktické části je analyzován magazín Generace občanského sdružení Život 90, který svým provedením, rozsahem 52 stran i nákladem 20 000 ks vybočuje z řady firemních periodik obvyklých v neziskovém sektoru. V souvislosti marketingem a marketingovými komunikacemi Života 90 analýza ukázala, že magazín Generace slouží efektivně této organizaci jako služba, která klientům organizace, seniorům, poskytuje informace a rady pro zlepšení kvality jejich života. Avšak s ohledem na způsob začlenění firemních informací, vizuální styl magazínu a způsob přípravy obsahu magazínu bylo zjištěno, že magazín Generace není zcela efektivně začleněn do marketingu organizace, a také že plně nevyužívá možnost komunikovat s dárci jako důležitou cílovou skupinou. V závěru práce je tedy navrženo několik obecně použitelných řešení pro zvýšení komunikační efektivity firemních periodik neziskových organizací.
dc.format 48
dc.format.extent 1792132
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject firemní cs
dc.subject časopis cs
dc.subject magazín cs
dc.subject periodikum cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject Generace cs
dc.subject Život 90 cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject občanské cs
dc.subject sdružení cs
dc.subject corporate en
dc.subject periodicals en
dc.subject non-profit en
dc.subject magazine en
dc.subject civil en
dc.subject association en
dc.subject organization en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Life 90 en
dc.subject Generation en
dc.title Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90
dc.title.alternative Corporate Magazines in Non-profit Sector Magazine "Generace" (Generation) of Civic Association "Život 90" (Life 90)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-06-02
dc.description.abstract-translated The first part of the Bachelor Dissertation is dedicated to the theory of corporate periodicals that is put into context with marketing and marketing communication of non-profit organizations. There are presented examples of corporate periodicals of non-profit organizations and also basic principles of creation of corporate periodical. In the practical part there is analyzed magazine of civic association Life 90, which is based on its concept, extent of 52 pages and edition of 20.000 pcs unique among the amount of corporate periodicals usual in non-profit sector. In connection with marketing and marketing communication of Life 90 the analysis showed that the Generation magazine serves effectively this organization as a tool that provides the organization?s clients ? seniors ? information and advice for their life quality improvement. However, with regard to the manner of integration of the corporate information, visual style of the magazine and to the manner of magazine content set-up it was found that the Generation magazine is not fully effectively incorporated into the organization marketing and also that it does not fully utilize the possibility to communicate with the donors as an important target group. In the final part of the dissertation there are therefore suggested several generally efficient solutions for improvement of the communication effectiveness of the non-profit organizations corporate periodicals.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 572
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account