Marketingové komunikace a český jazyk

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace a český jazyk

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace a český jazyk
Author: Marvan, Eva
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Marketingové komunikace jako významná součást marketingu disponují několika nástroji. Všechny však využívají do značné míry jazyka, v našem případě českého. Vynikající znalost jazyka je proto nezbytným předpokladem pro práci v komunikační agentuře i marketingovém oddělení komerční organizace. Pro úspěšný přenos komerčního sdělení je ovšem neméně důležité, aby mu porozuměli také recipienti. Jaký je současný stav jazyka? Ovlivňují se jazyk a marketingové komunikace navzájem? Jaká by mohla být budoucnost a jak je možné ji ovlivnit?
URI: http://hdl.handle.net/10563/35470
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 574


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account